Jag tänker ej dö på grund av dumhet.

Jag mår ej så bra och det blir ej bättre heller nu har jag fot svar jag ska då ta till mig dom och ta hand om mig och jag kommer kanske aldrig mera få uppleva saker som är självklara men vad gör det jag har redan fot göra det en då. Och nu ska vi bromsa allt så jag finner en bra grund att stå på. Livet är bra att ha och det ska man ha med dig hela livet kroppen med.. Jag ser i fram i mott att min vän kommer snart då har vi mycket att prata om. Jag fan till baka till dig efter flera år nu ska du bra läka och det ska jag med. Och finna inre ro man sak ta han om sig själv inan man ska börja ta hand om andra.. Och jag är på väg att finna en bra grund tror jag med allt i alla fall.

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0