Jag och Märta.

Allt började då jag fick nytt liv jag blev helt galen efter att få bli bektäftad och nu har det gott en tid jag är det nu på rikigt men jag är inte någon ägodel mera.

Livet nu är underbart, tårar då jag pratar med min vännina i dag jag vägrar utmana mig inför någon som hatar mig jag tyckte det var tragiskt men det gör jag ej nu nu lever jag och mår bra men jag har nog kronglat till det litte med alla män nu hahah men jag mår bra

Deömmar binda fast dig i sängen åååå Helller vill du han natt på hotel med mig en man med stort hjärta dela en flaska vin och bara njuta av varandra va!!! Är det med män på nätet dom är helt ohämade men deta är ju bara drömmar och nätet men det är spänande med ja vi har flera och alla har vi drömmar vi hungrar efter närhet och kärlek...

En vän att bubbla med gå på bio med en att njuta av men moralen och räddslan finns ju där med..
Alla vill vi ha allt men hur gör man för att få allt deta då är min evig fråga moralen är där för mycket.
Jag har fot ett liv ett jobbe masor av egen tid... Genom en dator..

Men jag började med dig och du är min
en vän dem man älskar agar men det lätt ju för bedrövligt.
Men jag är kär och jag är förälskad i alla er där ute alla min skriv och dröm vänner..

Ni får mig att leva och du får mig att njuta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0